Hanımlar merhaba . 24 +3 teyim . Sıfır iştah. Kansızlık var kan ilacı içemiyorum mide bulantısı yapıyor ve hala bulantilarim geçmedi. Sabahları ve geceleri bulantilarim var ilaç kullanıyorum. Mecburen yiyorum ama oda çok kaliteli değil . Ne bulursam onu yiyorum gibi bişi. Çalışıyorum işten eve gidince yemek hazırlamak zulm zaten . Öneriniz var mı?