İki hafta önce normal doğum yaptım ve kesik sonrası dikiş attılar ve sebepsizce dikişlerimin açıldığını fark eder etmez hemen doğum yaptığım hastaneye gittim tekrar dikmiceklerni ve bu şekilde iyileşeceğini söylediler görüntü olarak çok kötü gözüküyor bu durum başına gelen var mı kendimi çok kötü hissediyorum