Merveemctgcl kuzu moralim çok bozuldu ya az önce aradı doktor değerim 8.5 çıkmış. Ya yumurta söndü ya çatlamadı ya da geç çatladı dedi. Adet olmazsan test ver olursan da tekrar taip yapacağız dedi🥺 düşük ihtimal gibi, post açacagım bakalım bilen var mı yorumları alayım