Kızlar yumurtam Salı günü 17 mmdi her gün 1 mm büyüyerek ilerledi bu gün tahminimce 20-21 mm olmuştur çarşamba günü progesteron baktırıcam çatlamış mı diye ama ben dayanamadım ovülasyon testi aldım şimdi yaptım böyle çıktı sorum şu sizce bu test koyulaşır mı yoksa silikleşir mi artık 20-21 mm yumurta daha koyu çıkmaz mıydı pik falan olmaz mıydı çatlamıştır dimi testin markası artımed
