Sedamutluu ya aslında en önemli etken stres bence, aşılama olmuştuk ve gebe kalmıştım derken kalbi durdu deprem oldu vs sonra tekrar aşılama olduk ve tutmadı bu kez biz deniyoruz yumurtlamayı bulmak için de ovulasyon testiyle denedik ve bulduk şükürler olsun ki Allahım sağlıklı ve hayırlı bir şekilde anne olmayı nasip etsin inşaallah hamileyimdir bu kez sağlıkla :)