Ovulasyon testi kullandım şubatın 17 sinde pik gördüm 18 inde çatlama gördüm, silikleşme çatlama diye yani.
15 ,16 ve 18 ini değerlendirebildim. Pik gününün öncesi 2 günü ve sonrası 1 günü yani.
Pik günü değerlendiremedim.
Şuan beklemedeyim.
Sizce gebelik elde edebilir miyim bu şekilde ve nelere dikkat etmeliyim tutunması için, yeme içme
Nasıl hareket etmeliyim.
Ağır ev işleri yaptım bir iki gün kötü yönde etkilemez umarım ya.
Pikten bugüne 6,
Çatlamadan bugüne 5 gün oldu sanırım.
Ama kasığımda kıpırdamalar oluyor ara ara
Ve de belimin alt kısmı acayip ağrı giriyor.
Tutunma durumundan kaynaklı olabilir mi bunlar ?
Umutlanmalı mıyım,
Ne zaman test yapmalıyım?
Kızlar bana birşeyler söyleyin.
Anlatın kız anlatın :)