Mrlozdmr Ben ilk hamileliğimi öğrendiğimde Medicalpark’ta Vedat Bey ve Volkan Bey’in arasında kalmıştım.Ama Vedat Bey’in bazı davranış ve tutumları giden arkadaşlarımı rahatsız ettiği için Volkan Bey’i tercih ettim.Mesela bir yakınımıza daha en başta kalp atışını duymadığı için bebeğin kalp atışı yok yaşamıyor diyip göndermişti henüz haftası çok erken olmasına rağmen.Bir başkasına da sancıları başladığı için aradığında şuan müsait değilim keşke biraz bekleseydiniz gibi bir tavırla cevap verdi,kendi başlarına hastaneye gidip süreci yönetmek zorunda kaldılar.Başka şeyler de var ama uzun zaman önce olduğu için hatırlamıyorum bir çoğunu çünkü doktorumu seçtikten sonra ilgilenmedim.
Kendisi kendi kliniği açtıktan sonra daha farklı bir tutuma girdi sanırım.
Dediğim gibi bir doktor ve hastaneden memnuniyet ve beklentiler kişiye göre değişir.Ben Vedat Bey ve eşi için kötü gitmeyin vs demiyorum zaten en baştan beri.Sadece olumsuz deneyim yaşandı diye tüm hastane veya ekibe mal edilmesini doğru bulmuyorum sadece.