Mrlozdmr Ben de Medicalpark’ta doğum yaptım ama hiç de içler acısı değil.Üstelik her şeyinden (doktorundan,ebesine,odalarından,hizmetine vs.) kadar çok memnun kaldım.Vedat Bey’de benim dönemimde Medicalpark doktoruydu,sonradan özel kliniğini açtı.Elbet memnun olanlar kadar olmayanlar da olacaktır ama genellemek yanlış diye düşünüyorum.Çevremde Vedat bey ve eşinden de memnun olmayan tanıdıklarım ama bu kötü demek için yeterli bir kriter değil.