Fnd25 eşim de ben de sağlıklı bir birey olmasa da istiyoruz dedik ilk bebegimiz ve Rabbim bizi bununla imtihan edecekse bir cana kiyacak kadar cani değiliz diye düşündük. Çoğu yorumu okudum ama ileri düzeyde olmayanların büyük korkusunu gördüm ‘ Benden sonra çocuğuma kimse ben gibi bakmaz bu yüzden ona bunu yapamam, toplum tarafından dislanacak ona bunu yapamam vs vs’ Her şeyden önce biz Allah’la anlaşma yapmadık bizim ömrümüz cocugumuzdan önce mı son bulur sonra mi bunu bilemeyiz… Biz Allah’la anlaşma yapmadik sağlıklı dogurdugumuz bireyin bir havale ile özel bir birey haline gelmeyecegi konusunda ya da kaza geçirmeyecegi vs… Kısaca biz şunu dedik eğer biz bu çocuğu istediysek bizim ona karşı her zaman var olan sorumluluklarimiz zaten var ha fazla emek veririz yine de ona yeteriz diye bu yüzden ne anmiyosentez sıvısı aldırdım ne de DNA testi yaptırdim. Bebeğim 3 ay 22 günlük Dünyalar güzeli sağlıklı bir kız sadece kalbinden yana hastalığı var onunda kontrolleri oluyor anjiyo ve ameliyat sürecimiz olacak. Rabbim kaldiramayacagimiz yukler yüklemez bize. Size naçizane tavsiyem içinizi ferah tutun ve hastalık getirmeyin kalbinize. Bütün güzellikler sizi bulsun güzel anne