İlk bebeğimi kaybetmemiş olsaydım kesinlikle yaptırmazdım. Ben yaptıracağım ama ilkini kalbi durarak kaybettiğim için genetik bir sıkıntı mı var acaba diye düşündüklerinden ötürü bu bebeğime yaptıracağım. Eğer öncesinde böyle bi hikayem olmasaydı kesinlikle yaptırmazdım. Doktor sizde risk görmediyse yaptırmayın