O kadar üzgünüm ki bu postu actıgım için…kuzenım ebe diye ziyaretine gittk aksam.benım kontrolume 1 hafta oldugu ıcın gormek ıstedım doktora rıca ettı gosterdi ama ters giden bişeyleri anladım herkes sustu doppler muayene,alttan üstten baktılar kalp atısı yok dediler gercekten dünyam basıma yıkıldı desem yerıdır sadece “tamam”dıyebıldım… eşim yanımdaydı saatlerce hastane gezdırdı emın olmak ıcın o kadar çok üzüldüm ki uyuyamadım sabaha kadar tüp bebek yaptırmıstım ılk denememdi tutmustu cok sevınmıstık buryaa post acmak nasip oldu yazmıştım. İnsan neye sevınırse ondan ımtıhan oluyomus onu ogrendım,kürtaj olucam cok korkuyorum uyutulmak ıstıyorum yanı, kan pıhtılasmam vardı kanamam olunca doktor bırak demıstı keske bırakmasamıydım benım yuzumden mı doktorun mu düşüne düşüne bi hal oldum…🪽😔