Happy_days Cimcime30 canım benim bugün pembe akıntım geldi 29 martta çatlama oldu senin durumun ne oldu ? Ne bu sence
Cimcime30 Happy_days valla kuzum bnm yerleşme degılmıs polıp varmış sanırım o yaptı ama Senın ıdrarda yanma varsa enfeksıyon olabılır gelen pembe akıntı da enfeksıyondan olur
Happy_days Cimcime30 ilk defa böyle Olduya enfeksiyon olduğunu sanmıyorum. Geçti acı sızı mesela idrar yaparken hiç yoktu da zaten
Happy_days Cimcime30 ilk defa böyle Olduya enfeksiyon olduğunu sanmıyorum. Geçti acı sızı mesela idrar yaparken hiç yoktu da zaten
Cimcime30 Happy_days bnm de ılk defa olmuştu ama bence suan aklına yerleşme kanaması gelmesin çok erken
Cotanakk Happy_days canım ilk gebeliğimde benim de yerleşme kanamam olmuştu bat gününe yakındı sanırım ya da bir iki gün sonra