Cimcime30 maalesef ben adet oldum çok üzgünüm hemde çok bugün oturdum saatlerce düşündüm mart ayında neler yapmalıyım ne almalıyım ne kullanmalıyım vs vs ıste Rabbim in vardır elbet bildiği bıde garip sekılde eskıden afedersin direk kanama ile olurdum 6 7 ay önce ılk 3 gün leke 3 gün kanama 2 gün tekrar leke bıter sorun ne bılmıyorum