ArasMom__ bende odada ebelerle beraber emzirdim ebeler gösterdi yardım etti ben ilk emzirmeyi de tek yapamazmışım zaten biraz acıyor çünkü. Bebek doğdu onun kontrolü bakımı benim dikişim bakımın kontrolüm derken yarım saat oldu odaya alındık sonra belki yarım saat sonra ebe geldi yardımcı oldu emzirdim ama doğumhanede göğüsüme koyuldu ten tene temas yapıldı kordon kanı bekletildi 3 dk kadar