Mercan0652 boy olarakta zayıflık olarakta .Ben aşırı olmasa da kilo aldım 15 kilo kadar dr normal dese de biraz fazla bence. Ben biraz dikkat etmedim açıkcası😂
İkisi de doğum ikisi de zor bence biri birinden kolay maalesef ki değil benim çevrem başta eşim olmak üzere sezeryan ol dedi ama ben normal doğum istedim kafam benim de tabi karıştı ama sonuç normal doğum oldu . En iyi kararı bebeğin ve sen veriyorsun. İnşallah sizin için en sağlıklısı neyse o olsun. Teşekkür ederim burası çok güzel anne olmak çok güzel ❤️