ben de doğumdan önce günü gününe asla gecikmeden adet oluyordum doğum yapalı 2.5 sene kadar oldu emzirmeyi daha yeni kestim emzirme sürecinde hep düzensiz adet gördüm üç gün önce doktora gittim biraz tembellik var gibi yumurtalarında dedi bi dahaki adeti beklemem gerekiyormuş düzenli mi düzensiz mi olacak, biz de tam ikinci bebeği düşünüyorduk ben de çok düşünüyorum olacak mı olmayacak mı 🙁