Ben ilk gebeliğimde kendiliğinden hamile kaldım ama 3 aylıkken düşük yaptım kötü bir şekilde sonra bir yıl boyunca hamile kalamadım ve tedavi görmeye başladım kızımda (şu an 3 yaşına girecek) yumurtalıklarım tembel diye tedavi görmüştüm 7ay sonunda hamile kaldım. Şu an tekrar ikinci bir çocuk istiyorum ama şimdi ileri derecede polistikover olduğumu neredeyse %0 yumurtalıklarımın çalışmadığını söyledi doktor şu an için ilaç verdi adetliyken gidip muayene olacam ve o zaman tam tedaviye başlanacak. Bunu yaşayan var mı nasıl ilerlediniz neler yaptınız benim bu sefer içimde kötü bir his var olmayacağına dair😔