Eylul15 eczanenin verebileceği bir ilaç mı sanmam canım. Ben özele gidiyordum, o düşük ilacını sadece devlet veriyor benim yetkim yok dedi. Daha hafif olan bir ilaç yazmıştı, o da bana etki etmemişti zaten. Geçmiş zaman, tam hatırlamıyorum ama sanki devlet hastanesi ilacı kendisi veriyordu, reçete yazma gibi değil yani. Benim de gitme durumum yoktu.