Annesininbalbocugu SibelAda Maşallah tabi habire çiş yapıyor oğluşum 🤗 Kabız oldu bu aralar teyzesi kakasını yapamıyor 🙁
SibelAda Annesininbalbocugu yaaa kıyamam 😢 teyzem bi damla zeytinyağı sürerdi torununun makatına🙊 daha kolay yapsın diyemiş🙊 deneyin diye demiyorum ama yanlış anlaşılmasın aklıma geldi😬☺️
Annesininbalbocugu SibelAda Valla ben oğluma neler denedim neler çok sukur yaptı kakasını Zeytin yağını bende makatina sürdüm birde icirdim 🤗
Fbt SibelAda 1 numara 1-2 Paket kullanılıyor en azından benim oğlum 3095 gr doğdu 2 paket 1 numara kullanıp 2 ye geçtik Bence 1 paket 1 numara alin 2 numarada alın duruma göre karar verirsiniz 2 numaraya geçip geçmeyeceğinizi