Cigdemilkar Ssseval kesinlikle haklisiniz banada cevrem soylemese belki stok yapardim bebegim kucuk dogdu 1 numara bile buyuk geldi 0 numara bezler kullaniyorum su an
Muhammedamine Ssraa oğlum 3.900 gr doğdu 1 aylık 5 kilo biz 3-4 gündür 2 numara kullanıyoruz ilk zamanlar çok fazla tubaletini yapıyorlar 2 numara size çok büyük olur ve taşar
SibelAda Muhammedamine ilk zamanlar ne kadar bez gidiyor ortalama? Bana da çok kaka yapıyor ilk zaman dediler de🤔
SibelAda Annesininbalbocugu kaçlıydı ki paketler 🤭😂 baya gidiyomuş valla ben de nihayetinde alınacak bu diye indirim görünce az da olsa alayım dedim 😂 çok fazla alamam bebeğimiz sever mi bezi bilemiyoruz tabi😂
Annesininbalbocugu SibelAda 2 paket 62 Molfix 😂 2 paket 68 Prima 1 paket 2 numara Prima 124 1 paket soffio 40 tane vardı içinde Şimdilik bu kadar ve 1 aylık olmaya 2 gün kaldı çok şükür 🤗🤲🏼
SibelAda Cigdemilkar ben de çok fazla fazla almayı düşünmüyorum zaten ama çabuk bitiyo bez yani büyük paketlerden alsam bile gideceği 15-20 gün belki. O yüzden indirimdeyken azcık alayım dedim🤭
Cigdemilkar SibelAda yani hicte almayin demiuoruz tabiki☺️ Madem indirimde 2 oaket alin zaten gunde cok kez yaptiklari icin bez dayanmiyor☺️
Muhammedamine SibelAda ben 8/9 kere bez değiştirdim kakadan ziyade çişlede dolduruyor bezi benim oğlum altı pisken hiç durmadan ağlıyor bu yüzden ben hiç bekletmedim bir numara toplam 250 tane fln kullandım ben
EceAydn SibelAda https://www.hepsiburada.com/molfix-bebek-bezi-1-beden-yenidogan-jumbo-paket-62-adet-p-ZYHAYAT05035315?magaza=Hepsiburada&wt_gl=cpc.nelk.supermarket.bebek-bezi-islak-mendil-pla&gclid=EAIaIQobChMIoJax-eKn4AIVheFRCh1XvgZIEAQYBSABEgISw_D_BwE
Elif1147 SibelAda ben 2 nunara almştm küçücüktü 1 nunqrayı düşünemiyorm kızıma asla 1 olmazdı.3 buçuk kiloydu kızım
Annesininbalbocugu SibelAda Maşallah tabi habire çiş yapıyor oğluşum 🤗 Kabız oldu bu aralar teyzesi kakasını yapamıyor 🙁