Eylulhanim232129 bende de batmalar olmuştu. 3 kez tüp bebek denemem oldu. İlk ikisinde batma kramp vs hiç olmadı. Bu sefer transfer sonrasında batma olmuştu çok şükür tuttu. Şu an 10 haftalığız biraz sıkıntılıyız ama olsun buna şükür. Sizde inşallah bu duyguyu en kısa zamanda yaşarsınız bebeğiniz size sıkı sıkı tutunur. İlaçlarınızı ihmal etmeyin doktorunuz önerdiği şekilde kullanmaya özen gösterin. 2025 sizin ve bebeğinizin yılı olacak inşallah kendinize ve bebeğinize güvenin ❤️