ozge1001 canım imkanı olan ve atıyorum 1,5 -2 sene geçmiş hala gebelik yok, eğer bebiş istiyorsa hiç durmasın tüp yapsın. Aşılama filan bile bence zaman kaybı. Ama tabii dr un bilir hani o ihtimal yüksek vs derse o da iyi bir adım. Ben bilseydim bu kadar kolay geçecek bu süreç, daha erken yapardım. Hiç bozma moralini, yeni ay sana bebişinle gelsin inşallah