pandamini evet zaten döngüm 33-34 günde bie oluyor o yüzden döngü sürem 28 fln değil. Şuanda pikte değil Ovulasyon gecikmemin üçüncü günü kanda 0.1 çıktı hala gelen giden yok hastanede acilde doktorada söyledim döner mi vs bir daha ne zaman test yapayım diye 10. Güne kadar beklersen iyi olur stres yapmaman için dedi zaten bir tane gebelik testim kaldı hepsini hunharca harcadım stoğumun o yüzden rabbim nasip ederse gecikmemin ilerleyen günlerinde tekrar test yapmak istiyorum 🙏🏻 evde test kalmayınca Ovulasyon testim çoktu elimde ona sardım gibi bişi oldu 😂