danla2711 daha bir sürü eksiğim var sipariş verdim bekliyorum beşik battaniye giysileri hallettim doğumu nerde yapacağım muammalardayim bi ozele bı devlete gidiyeoum devlette kime sorsam memnun değil.ama yinede gidip orda doğum yapıyorlar 2 dogumumu özelde yaptım bu sene fiyatlar çok uçuk normal doğum yapiyrum her iki hastanede doktorlar değil ebe doğumları yapıyor bebeğin 20 haftasında bağırsakta kireçlenme var dedi ama çok önemli değil doktorlar doğumdan sonra bir problem olursa devlet hastanesi çok daha donanımlı bir taraftan onunda düşünüyorum pazatesi kontrolum.var doktorla konusacam doğuma pek bişey kalmadı netlestireyim.herseyi .