danla2711 hahah valla ben de öyle hissediyorum sumo güreşçisi gibi 😃 ben de 8 kilo almışım ama yukardan bakınca ayakları göremiyoruz ya, ondan öyle hissediyoruz, hepsini tek bi bölgeden aldk diye heralde🙊O diil de koca göbikli amcalar hep bu şekilde ya, onlar bağcıklarını bağlarken hep zorlanıyo falan. En azından bizimki son 2-3 ay😂
Bende de hiç sıkışma, mide yanması falan yoktu son 1 haftada güncelleme geldi yine😃 yanlardan bebiş de ittirmeye başladı. Ah ahh olsun az kaldı bebişler için değer 💕