kızlar benimde 10 şubat adet başlangıcı 16 şubat bitti 18 şubatta başladım ovalasyon testine bugün 13 günüm böyle hep aynı cıkıyor testim polikistik over acaba geçmi yumurtlama olucak diye düşünüyorum çok pik degil dimi 2 saat su alımı bırakıp 3 gibi yapıyorum