birdilektut15 Kızlar bebe time erken gebelik testi yaptım çok silik bir çizgö var bu markayı kullanan var mı acaba
Basakparlar birdilektut15 başka bir erken gebelik testinden yapın yada kesin sonuç için kan verin isterseniz kuruma çizgisi de olabilir yada iğnenin etkisi
Mahbuss birdilektut15 kaset testini yaptım bebetime marka pozitif çıktı. Kan verdim negatif çıktı hiç güvenilir bir test değil
birdilektut15 Basakparlar canım 10 dakika içinde oluştu hani kuruma çizgisi değildirde test yanlıştır en fazla dün negatifti
Liimon birdilektut15 kız çatlatma iğnesi falan yaptırmışsın Prodoctor falan güvenilir bi marka alsaydın ya çok heyecanlı oluyor insan bu zamanlarda. Yanıltırsa üzüleceksin şimdi
birdilektut15 Liimon dün ondan vardı hiç çizgi çıkmadı başka yerdeki eczanede yoktu bugünde prodoctor
Minervabunny birdilektut15 bence yakında eczane varsa mutlaka çıkın alın bu soru işareti ile durmak size daha büyük yük olur
birdilektut15 Minervabunny öyle yapıcam canım valla çok zor şu süreçler ya kafayı yice. Var mı yok mu diye 🥹 dua edin bana lütfen şimdi gidiyorum
Minervabunny birdilektut15 bizi de haberdar et mutlaka merak ettim inşallah meleğin seninledir ya çok mutlu oluyorum ben çift çizgileri görünce inşallah vardır💞🥰
Minervabunny birdilektut15 days doctor freely artımed bunlar hakkında çok olumsuz yorum var dikkat edersin bunlardan almasan daha iyi olur💞