İkili taramadan bahsediyorum . Detaylıyla karıştırılmasın. 11+4te yaptırdım. Ben herkes yapıyor dıye bılıyordum ancak bende bazı doktorların yapmadığını duydum. Benım doktorum ferıde şadı kendısı yaptı. Bırde yakup bey var oda yapıyormuş. Dıger doktolar hakkında bılgım yok acıkcası