Ebrukny Meraba kızlar 12+1 im devlete tarama testi randevusu bulamadım özellerde yaptırmayı düşünüyorum Çerkezköy veya çevresi ikili tarama test yaptıran varmı ve fiyatı hakkında bilgi bilen
deletedmom43191 Ebrukny randevu almaya gerek yok ücretli vezneye git devlette hemen hastane giriş kapısının caprazinda kalıyor vezneye söyle ikili test yaptırmak istiyorum diye hemen 50 100 lira karşılığında yapar devlet fazla para almıyor
Ebrukny deletedmom43191 Devlette randevu almadan yapılıyor mu yani bu test ücretli vezneden birde hangi devletten bahsediyorsunuz bana İsmail fehmi şehir hastanesinde var sadece denildi
deletedmom43191 Ebrukny valla sonucunu oradaki bir doktora göstermeye gittim dışlar gibi davrandı pekde memnun kalmadım
deletedmom43191 Ebrukny normal Çerkezköy devletten bahsediyorum her hastanede yapılıyor canim ikili test öyle büyük bir test değil ki
deletedmom43191 Ebrukny evet ücretli vezneye gidince yapılıyor size kim dedi sadece şehir hastanesinde var diye ?
deletedmom43191 Ebrukny halime hanımın ben 9 aydır hastasıyım kendisi ilgili ve güzel doktordur detaylı ultrasondan bahsediyor olmuş olmasın çünkü ikili test normal 1 tüple yapılan bir test
deletedmom43191 Ebrukny bende simdi şüphede kaldim ama yapılıyor yani öyle biliyorum ben Çerkezköy devlet hastanesini ara laboratuvara baglasinlar oraya bir sor eğer baglamazlarsa telefonu açan kişiye sor
Ebrukny deletedmom43191 acaba ben mi yanlış anladım bilemiyorum ki kağıt verdi onda öyle yazıyordu devlet hastanesinde de erdinç bey diye biri yapıyor sanırım onun hakkında da iyi şeyler demiyorlar hiç
Ebrukny deletedmom43191 Oyuzden bende başka bir yerlere bakayım dedim 🤦🏼♀️ Şehir hastanesine de düşmiycek gibi duruyor özellerden bitanesine artık
Ebrukny deletedmom43191 Bi deniyim bakalım Çorlu devlet hastanesinde de bu şekil yapılıyor mu acb ikili test ona da gidebilirim olmadı
Necibece Ebrukny ıkılı test ıcın normal randevu alıyorsun ikili tarama yaptıracgını söylüyorsun. Muayeneye gıdınce ultrasonla bakıyor burun kemıgıne ve ense klınlıgına ıkı tupde kan verıosun sonuclar 3haft sonra cıkıyor ben yaptırdım ferıde hanımda sonucları beklıyorum.
Ebrukny deletedmom43191 Peki özelde yaptırdığın testin sonucuna baktılar mı canım yoksa ayrıyetten muayne ücreti filan talep ettiler mi
deletedmom43191 Ebrukny ben zaten o zaman optimed e takipliydim ilk zamanlar 1 2 kez oraya gittim sonra halime hanıma başladım daha da gitmedim özele dünyanın parası muayene 5 dklik şey için 1 2 bin bayılamam