Borttee Dilay0108_ bende aynı ilaci kullaniyorum kusma yaptı ne yapmam gerekiyor bilmiyorum acta denedim tokta
Minnakpopus Borttee feramat yazdırabilirsiniz hem kapsül şeklinde hemde etkisi daha fazla koku falan sıfır
Ceren1996 Dilay0108_ ben aç içiyorum sabahlari içiyorum 2 saat sonra kahvaltı yapıyorum. Hiç bulantı falanda yapmadı bende
Anneyimmmben Dilay0108_ ay bende kusma değilde mide yanması ve felaket mide ağrısı yapıyor o yüzden sidefer şase kullanıyorum devletin verdiği ilaçlar hep midemi kötü yapıyor ama sidefer bağırsakta çözülüyor yan etki yapmaz dedi Dr bende memnun kaldım
Senamstf Bende aynı ilacı kullanıyorum sabah çok mide bulantısı ve kusma yaptı o yüzden dün gece yatmadan içtim yine biraz bulantı yaptı ama daha iyiydim sabaha göre. Genel olarak berbat bir ilaç çok kötü kokuyor sürekli burnuma kokusu geliyor sanki 🤦🏻♀️