Auri Kivircikkuala Gebelik belirtisi mi bilmiyorum ama ben de hamileliğimi öğrenmeden önce aşırı üşüme yaşamıştım Normalde hiç üşüyen bir insan değilimdir ama gebeliğimin ilk haftaları dahil çok üşüyordum
Zeze10 Gebelik belirtisi olduğunu sanmıyorum ama ben de transfer sonrası bunu yaşadım. Yatarken ayaklarımı biraz yüksekte tutuyordum , kan akışı sebebiyle üşüme olduğunu farketmiştim sonrasında.
Zeze10 Kivircikkuala sonucum olumlu oldu çok şükür. Gün olarak hatırlamıyorum ama 2. 3. Gün üşüyor diye çorap giydiğimi hatırlıyorum ağustos sıcağında 🙈 Sizin kaçıncı gününüz? Güzel haberi alırsınız umarım tez zamanda
Kivircikkuala Zeze10 ayyyy benimde 3.günüm 🥰🥰 çift embriyo transferi oldum 5.gün 5aa ve 4aa 🐣🐣🤰🏻💖🌸 bende ayaklarımı bi tık üstte tutuyodum şimdi düz uzatıyorum battaniye de var ama hala soğuk 🥹🥹
Zeze10 Kivircikkuala amin inşallah, çok teşekkür ederim 💕 şimdi heyecanlı günlerdesiniz , duygu değişimleri vücudumuzu etkiliyor. Ama hep olumlu düşünün en önemlisi bu bence 😇
Kivircikkuala Zeze10 zaten olumlu düşünüyorum İnşallah olumlu olacak doktorum da olumlu konuştu %80 dedi Allah öncelikle ol dicek tabi dedi benim görüşüm olacak dedi içim içime sığmıyor hisleriniz kuvvetli midir 🥰🥰
Zeze10 Kivircikkuala doktorunuz da böyle söylediyse ihtimal yüksek demek ki. Tabii ki Allaha kalmış gerisi 🙏🏻 Hislerim değişken ama genelde kuvvetlidir diyebilirim 🤭
Parvinkarimli1 Kivircikkuala transferiniz ne zaman oldu? Kendinizde bazı deyişimler hiss ediyormusunuz? Ben 17şubatda transfer oldum. Son günler belimde ağrılar çok
Kivircikkuala Parvinkarimli1 ayyy inşallah pozitif alırız kaçıncı gün embriyosu ne zaman transfer oldun canım
Kivircikkuala Zeze10 ayyy inşallah bu benim 2.tedavim 3.transferim ilkini devlette oldum iki transfer gerçekleştirdim . 5.gün embriyosuydu onlarda . İlk transfer de 5.gün 4aa kalite tutmadı ikincisi 5.gün 4aa 4bb çift embriyo tutmadı sonra özele başladım memoriale gidiyorum 🥰 98 kiloydum 86 ya düştüm çok çabaladım dua ediyorum sürekli 🥰 doktorum hatta transfer bitince embriyologumuza sordu bebislerimiz nasıldı diye maşallah subhanallah çözünürken hiç bir deforme olmadı güzel görünüyorlar dedi gebelik elde eder miyiz dedi ben hastamı mutlu göndermek istiyorum artık dedi oda inşallah gebelik elde edecek embriyolar dedi 🥹🥹🥹🥹 o zaman hissinizi almak istiyorum 🥹🥹
Kivircikkuala Parvinkarimli1 Aramızda 1 gün varmış canım benimde 18 Şubat :) benim ilk gün gece çok bel ağrım oldu aşırı derecede sabah uyandığımda zor kalktım resmen . Sonra bidaha olmadı . Bugün de ayaklarım buz kesti resmen battaniye altında bir çorap bir patik yani
Zeze10 Kivircikkuala Bu yol çok çetrefilli , çeken bilir. Dua edelim birbirimize bol bol. Bugünden itibaren duamda olacaksınız. Yazdıklarınızı okurken olumlu geçti içimden 💕😇 Testi kaçıncı gün istedi doktorunuz ?
frdvs18 Ben de 18 Şubat’ta transfer oldum🥰 ayak üşümem yok hafif kasık ağrısı var ve aynı zamanda böbrek tarafım ağrıyor normalde de o ağrı oluyodu zaten böbrek taş kum döktüm
Kivircikkuala frdvs18 Ayyy firdevsciim bi yoldaş daha buldum 🥰 kaçıncı gün embriyosu kalitesi ne Ya kasık ağrısı sürekli olmuyor bende bazen oluyor fitile bağlıyorum
Parvinkarimli1 Zeze10 bende hepiniz için dua edicem. 10gün sonra test vermemi söyledi. 27 şubat inşallah. Sizde ne zaman? Ben Azerbaycanlıyım, umarım sizin dilinizde yazdıklarımı doğru yazıyorum🤭
frdvs18 Kivircikkuala evettt canım hayırlı haberler alalım inşallah 🥰6. Gün embriyosu BB kalite de tek embriyo benim ki, progestan fitil mi kullanıyosun ben de kullanıyorum onu