TalhaTalya deletedmom43191 Ne güzel aynen buradan olsun çevremden olsun çok abartıyorlar sanki haftalarca hastane de kalınacakmış gibi benim ikinci hamileliğim ilkinde sizden az götürmeme rağmen hiç ihtiyaç duymadım herkes için farklı olabilir ama bazen çok abartıyoruz
rumikaa deletedmom43191 bende aynı sizin gibi hazırladım belki depend de rahat edemem diye (ilk defa kullanacağım) normal pedde aldım
Melikeakkc deletedmom43191 gayet iyi olmuş az öz ama süt pompası süt poşeti biberonu maması ben bi de süt artırması için galagtagoco alıcam ve Nescafe 🙏🏼
Melikeakkc deletedmom43191 benim ilk çocuğum yoğun bakıma girmişti. O yüzden hepsi lazım olmuştu benim yazdıklarım. Normal sağlıklı doğsa zaten kazım olmaz ama olurda yoğun bakıma girerse evim uzak olucak hastaneye o yüzden yanıma alıcam.
deletedmom43191 Melikeakkc anladım benimde ilk bebeğim yoğun bakıma girmisti hemen ebebek den temin etmiştik sagma makinesi poşeti vs.
Melikeakkc deletedmom43191 araba otopark hep sıkıntı ve yanımda kim olacağı belli değil ve hastane çevresinde yok o yüzden yanıma alıcam teyzem kalırsa zaten hiç yol iz bilmiyor gidip alamaz eşim oğlumuza bakacak çünkü
Mervealya1992 Marmadal bende evdekı normel kahve mk koydum normel su kaynatılan kahve yapılan ılkınde koymamıştm ama bunda koydum kahve ıcıcem bolbol sezeryan cnku
Happyka deletedmom43191 bebek için alt değiştirme lazım oluyor . Ben bebeğimi değiştirirken çiş yapmıştı 🤣 unutmuştum ben de
Kevsssim Mavili1480 hem sütü fazla olanlar için hem gelmeyenler için hemde bebek meme reddi yapanlar için mutlaka lazım bence de. Ben sütüm olursa alırım olmazsa boşuna almam diyordum ama sütün gelmesinde de faydalıymış🤭 mutlaka alacağım doğumdan önce 😍
Mavili1480 Kevsssim Ben emer diye almadım şansıma emmedi yana yakıla makine aradım her yerde şimdi 2 tane var tecrübe olunca daha farklı oluyor 😂😊
deletedmom43191 Happyka bilmem ben tercih etmiyorum kullanmayı birsey olursa gelsinler değiştirsinler 😅😆😆
Busramnida deletedmom43191 kısa ve öz abartmaya gerek yok Bencede yeterli bu yazdıkların canım 🥰 teşekkür ederim kendi adıma ❤️