deletedmom43191 ben küçük elektrikli cezve de almıştım yanıma çok işime yaradı, sezaryenden sonra kahve içmiştim, süt yapıcı çaylardan içmiştim, ilk doğduğunda mama vermişlerdi onun için su kaynatmıştım vs.
Onun dışında havlu koymuştum, 2 gece kaldım sezaryenden sonra, ikinci gün duş almıştım hastanede.
Yine gecelik çok işime yaramıştı, tuvalette eğilip pijamayı çekecek gücüm yoktu. Direkt üstten geçirip giymiştim.