efeduru Yani şöyle, Senem hanım her seferinde sadcwe gittiğim gün ile ilgili bilgilendirme yaptı her seferinde de gelişimine normal dedi. Sadece cumartesi günü iki ay arasındaki farka bakarak gelişimi konusunda net bişey söyleriz deyince ben aylardır neden direk gelişimi iyi dedi diye tedirgin oldum. Başka doktora gittim o yüzden. Sonuç olarak da gebeliğin ilk dönemlerinde gelişimde gerilik olmuş:( İnşallah en kısa sürede normale döner