GlstnMrt wherearetheavocados bence koyun çok efendi oluyo Miran ismini taşıyan bebekler ben hiç zorluk çekmedim çok şükür
KumpirsMom wherearetheavocados biz doğuluyuz belki ondandır doğuda şuan her iki erkek bebekten biri Miran oldu bizim sülalede nerdeyse 5 tane var
NoName_ wherearetheavocados hahaha kvaliden söylediği için beğensende baştan elenmiş😂 miran güzel isim görümcem de koydu bebişinin adınıı ☺️
wherearetheavocados NoName_ ya çok fazla ısrar edip söyledi bunalttı 🤣🤣 koyacağım varsa da koymam yani
wherearetheavocados Fatma2133 bende her şeyini hazırladım aslında sayılı günler kaldı ama son dakika bi isim kararsızlığı yaşadım
Seymanurkurt wherearetheavocados benimde oğluşumun ismi Miran olacak en başından beri kararımız hic değişmedi iyi bir insan beylerbeyi demek anlamı sağlıkla gelsin miranlarımız🤲
staRmama wherearetheavocados kuzum bu bazı isimlere ağır diyorlar çocuk taşıyamaz falan diyorlar ne demek oluyor bu nasıl karar veriyorlar buna😂
E6366 staRmama en dibi görür o kişi falan diyorlar hep hayatı boyunca birşeyler ile mücadele edermiş söylentiye göre 🧐
wherearetheavocados staRmama bazı isimlerin bi ağırlığı vardır ya taşıyamaz olayı enerjisel düşünüyolar ama benim demek istediğim mesela bi bebeğe mukaddes münire ya da muzaffer koymak ağır yani 😂😂