wherearetheavocados GlstnMrt eşim Miran olsun diyor kızımın adını ben koymuştum o yüzden şimdi isim tercihi onun
GlstnMrt wherearetheavocados bence koyun çok efendi oluyo Miran ismini taşıyan bebekler ben hiç zorluk çekmedim çok şükür
wherearetheavocados deletedmom43191 ya baran ya miran diyor Baranı da kayınvalidem istiyor Miran daha mantıklı 🤣🤣
NoName_ wherearetheavocados hahaha kvaliden söylediği için beğensende baştan elenmiş😂 miran güzel isim görümcem de koydu bebişinin adınıı ☺️
wherearetheavocados deletedmom43191 kaynana gelin savaşları ahhahshs asla olmaz baran ismi elendi çoktan🤣🤣