Tutaste_ ilaçı aksatmadan içiyorum hep hamilelikten öncede hiç aksatmazdım burda bi kaç aydır böyle arada 4 5 gibi açılıyorum yiyip yatıyorum bu gün artık sormak geldi aklima inşallah bişey olmamıştır şuana kadar doktor gayet güzel ilerliyoruz diyordu