Berilikom evet canım..bu nedenle bazen gerçekten yoruluyorum..uykularım kaçıyor. Çünkü hak etsem kötü ahlaklı biri olsam umursamam aynıyla muamele ederim. Fakat dünya iyi kalpliler için çekilmez bir yer.
Rabbim sağlık sıhhat versin de bebeklerimizi büyütelim güzel anneler olalım