Ben gebeliğin başından beridir gidiyorum agdaya kendime yapamıyorum sorun da olmuyor çok şükür her ultrason günümüzden 1 gün önce yaptırıp öyle muayene oluyorum ne olur ne olmaz diye gidişata göre karar vermeniz lazım normal olacaksa zamanı belli olmuyor her an hazırlıklı olunması gerekiyor 36-37 gibi ama sezaryense birkaç gün öncesi iyi olur