gezginanne_ açıkçası seçemiyorum bende yani herkes soruyo bunu ama bende emin olamıyorum. Normal doğumumda dikiş sorunum olmadığı için rahattım ama kimisinin dikiş sorunu oluyomuş ve çok zor oluyomuş. Ama sezaryen dikişi öyle olmuyo acı hissi olmuyo orası hep bi uyuşukluş hissiyle kalıyo. Doğum sancısı cidden zor ama acı eşiği yüksek olanlar ve o sancı süresinin kısa sürmesi kimilerinde oluyo( benimki çook uzun sürdü 18 saat) öyle olursa güzel. İki doğumunda bence artı ve eksi yanları kişiden kişiye göre değişiyor. Ama sezaryendan bende herkes gibi çok korkuyodum hiç korktuğum gibi olmadı. İlk olduğu için acemiydim acım olmadı ama nasıl iyleşicem korkusu oldu. Şimdi bi daha olsam sezaryen daha tecrübeli olduğum için bi günde ayaklanırım herhalde. Bunda baya nazlandım sanki 😂. Ama yanınızda eğer yardımcı olacak birisi varsa sezaryen hiç korkulucak acı duyulan bişey değil. He ama normal doğumu denemeden direkt keyfi sezaryenda istemedim hiçbirzaman çünkü onun hisside bambaşka açıkçası.