_Gizem__98
6,5 yıl önce oğlumu 3,5 yıl önce de kızımı suni sancılı epiduralli normal doğumla kucağıma aldım. Sancılar çok şiddetlenir dayanamaz olursanız epidural isteyin. Tabi bunun için özel hastanede doğum yapıyor olmak gerekli. Erkek çocuksa bele çok sancı giriyor bele yapılan masaj iyi geliyor. Bi de sancı sırasında hiç yatmamak lazım. Devlet hastanesi genelde yatırıyor malesef. Bol bol yürüyün sancı gelince çömelin. Siz hareketli oldukça bebek de hareket edip kanala yerleşip açılmayı hızlandırır. Her sancı beni bebeğime biraz daha yaklaştırıyor diye düşünmek lazım. Ama ilk doğumda işler biraz böyle ilerlemiyor malesef. İnşallah güzel bi doğumunuz olur keyifle anlayacağınız☺️