Bir-anne21 Seni çok iyi anlıyorum. Bende 19 haftalık oldum, sigarayı bırakamadım. Üstelik sigarayı bırakma düşüncesi beni o kadar tetikliyor ki daha çok bağlanıyorum. Hiç düşünmeyip akışına bıraktığım günlerde 2 tane falan içerken aklıma bırakma düşüncesi geldi mi elim sürekli pakete gidiyor. Bu durumun vicdani yükünü taşırken ağzı torba olmayanların yorumlarını duyunca da sinir tepeme vuruyo burda yazanlar gibi. Sigarayı bırakmak için destek almayı da düşündüm ama, nikotin bantları vs daha çok nikotin salgıladığından vazgeçtim. Üstelik eşimde sürekli ne zaman bırakacaksın diye soruyor. Kimse bırakamadığımı anlamıyor bile. Doğumdan sonra zamansızlık ve kalabalıktan zaten içemeyeceğimi düşünüyorum çünkü annem ve kayınvalidem bizde olacak. Ama o zamana kadar ne yapacağımı bilmiyorum. Umarım biz onu bırakamadan o bizi bırakır soğutacak bişe yaşarız da bi kolaylığı olur. Tek avuntum bi problem yaşamamış olmam, umarım yaşamam da. Umarım kimse yaşamaz. Allah hepimizin yardımcısı olsun.