Mrvemr3449 ameliyatını olmayı düşünenler için ufak bir bilgilendirme yapayım. İyice araştırmadan kendinizi hemoroid için bir doktora emanet etmeyin. Benim çocukluktan gelen vardı geçen sene bu ayda ameliyat olayım hamile kalırsam rahat ederim diyordum gittim oldum. 8 ayimi aldı benden. Hemoroid ve yırtık için oldum. Lazerle yakıldı ve enfeksiyon kaptı. Sol kalcamdaki 15 cm lik alandaki kas ve yağ dokularim enfeksiyondan eridi ve içi hep enfeksiyon doldu. Makatin yanindan küçük bir delik açılıp içine yarışı disarida kalacak şekilde yumuşak plastik bir hortum koyulup ameliyathane de defalarca boşaltıldı enfeksiyon. Yaklaşık 9 defa ameliyat masasına yattım uyutuldum çünkü oksijenli suyun acisina dayanilmiyor. Ameliyathanede 10-15 tane 50 ml lik siringayla veriliyordu, canlı canlı evde yaptığımızda bir şırınga verebiliyorduk sadece çünkü acısı çok fena. Makatin yanından açılan küçük delikten içeriye oksijenli su serum suyu ve antibiyotik ilac verip pansuman yaptı annem. Aylarca kendime gelemedim. Kalın bağırsaga ulaşmadı çok şükür ama ulaşmasına milimler kalmış şekilde hastaneye gittim. Demem o ki dikkatli olun kendinizi iyi bir doktora emanet edin