dün adet olmadan önce yaptığım predictor test gölgeliydi ya bugün daha net pembe çizgi oluşmuş demem o ki ben daha burda test yapmam zaten yurt dışına dönücem ama burdakiler yapmasın bence o testi yanıltıyo çünkü erken yapıyosanız net çizgi varsa heveslenin veya adet günü yapıyosanız gerisi boş