Merryyy1 çok üzüldüm benim bu 2. ayım olmasına rağmen adet olursam yıkılırım böyle uzun yıllardır bekleyenler ne kadar kötü oluyodur tahmin bile edemem ama bu konuyu valla hiç bilmiyorum yardım edicek olan arkadaşlarımız illakı vardır 😕 Rabbim tez zamanda sanada mir minnik nasip etsin 🙏🏼🫶🏼