deletedmom43191 1gebeshanim 😅😅 hiçbir şeyden kendimi mahrum etmedim herseyi yiyip içiyorum 😆😆 ben dediğim birsey yok 😅😅😅
annesim220508 1gebeshanim ya ben her şeyi yiyorum da eşim asitle içecekleri içirmiyor ondan gizli ne kadar ulaşabilirsem içtiğim oluyor ama enerji içeceğine henüz ulaşamadım 😂 doğurduğum gibi içicem normalde aklıma bile gelmezde hamilelik işte 😂
Ayshababy 1gebeshanim kolaa bide Almanya’da Arap döneri var savurma içinden çiğ yumurtayla yapılan sostan için yiyemiyorum sosuz yemekte içimden gelmiyor onun tadını getiren sosu 111 gün kaldı geri sayim yapıyoruz yemek için 😀
1kopek1bebek 1gebeshanim baget ekmeğin aradına marul kaşar salam yanındada buz gibi kola🥹 doğum odasına istiyorum ilk bunu yicem başka hiç bişey istemiyorum. Ama böyle o kola buz gibi olacak böyle gırtlağımı yaka yaka dikicem kadama
Lavya deletedmom43191 bende herşeyi yer içerim vallaha ikinci bebeğim ilkinde sorun olmadı bunda da olmaz hem sanki eskiden bunlar mı vardı annelerimiz bir sürü çocuğu doğurdu ne zahmetlerle yeyecekten kimseye bişi olmaz diye düşünüyorum
Meral_63 annesim220508 Eşimde aynı ya kola veya enerji içeceği bana yasak eti ☹️☹️ canım çekiyor diyom yine alsa bile az porsiyon veriyor
Derosse annesim220508 enerji içiceği konusunda okadar katılıyorum ki. Ama happy moonsa aple fresh diye bir içicek var elma püresi ve az miktarda enerji içeceği içeriyor ondan içtiğimde 2 kere falan gayet sağlıklı gözüktüğünden sıkıntı olmadı benim 😅
traineemom 1gebeshanim benim herkesten doğum hediyesi olarak istediğim bir şey bu hatta ısrarla söylüyorum unuturlarsa ağlarım🥹 Sushi 🍱😋
YaseminNurcanSu -Nazli- ayy ilk hamileligimde 7 aylikken deli gbi yemek istedim doktoruma cok yalvardm olmaz haram felan dedi bende gunahi banaa srn oralarini karistirma ddm 😅😅😅😅 yemeyim diee dinden cikarsin bak dedi bisey olmaz dedim oda iyi yee amaa cok degl demisti 😀😀😀😀😅hergn 5 tane yedim 10 gun boyunca 😀😀😅😅😅
Atlasin-Annesi seyma0661 ahh benim de yaaa normalde sevdiğim birşey bile değildi taktım sosise nasıl olduysa
Pinarkorkmazer 1gebeshanim makarna yiyeceğim bol soslu ketçaplı acılı 😂😂😂 gebelik şekerinden dolayı yedi sekiz aydır yemiyorum pirinç pilavı da öyle ikisini de çok özledim ve buz gibi kola😂
Rbabtn Pinarkorkmazer bendeeee pilav istiyor canım böyle yeni pişmiş😂 bende insülin kullanıyorum yiyemiyorum
Kardelenuysal Pinarkorkmazer arkadaşımda öyleydi. Doğumuna 1 ay kaldı doktoru sal artık ye iç demiş insülin kullanıyor
Prensess33 1gebeshanim yeme içme değilde yüz üstü saatlerce uyumak istiyorum soluma uyumaktan paslandim 😂
Edanursoylu 1gebeshanim ben herseyi yiyorum o sebeple bi dogurayim rahat yürüyeceğim hayali var sadece 🤣🤣
Minnakpopus Ayshababy benim çekiyor. Normal balık yiyemiyorum hatta doktorum ayda 2-3 defa tonbalıpına izin verdi iyi bilindik güvenilir bir markaya
aysegulpolat121 1gebeshanim kokoreç kola ciğer nescafe turk kahvesi duble burger daha da aklima gelmedi vardir😂