Girlmama banada yapmak istediler . Fakat perinataloji doktorumu aradim kabul etmedi 34. Haftayi gectin gerek yok vurdurma sakin dedi. Simdi 35 teyim iyiki yaptirmadim çünkü dogum gercekleşmedi ciger geliştiricinin suresi 1 hafta zaten . Bosu bosuna 2 doz yapilacakti. Ve dogum olmayacakti tekrar gittigimde gene yapilacakti buda annedeki seker dengesini alt üst yapip bebegin beyin gelisimini bozuyormus perintalogum oyle soyledi. Sonra burdaki doktorumda yapmadi bendede açilma yok sanci yok bi su gelişi kisalma kanama falan yok olsa direk yapip sezeryan olacak ama sadece kasilma var . Benimde 37+2 denildi ama 37+0 da olabilir dedi doktorum bekliyoruz bizde