Girlmama düşüş var di mi kızlar şuan bişey demediler daha uzun çekip bakıcaz dediler erken doğum riskimiz de var 1 saat beklicekmişiz
keyfimin-kahyasi-misin Girlmama Kağıt atsam daha iyi yorumlarız aslında . Benimde riskim var 75 60 lari görüyor bazen ama pek onemsemedi doktor haftan ne
Girlmama Arzu45 yalancı sancı olabilir mi çünkü düştü biraz ama hala vajina ağrım ve bel kasık ağrım devam ediyor
Hasret72 Bende bilmiyorum ama benim 90 ları gördü doktor sancın var dedi, açılma vs yoktu eve gönderdi takip et dedi şiddetli olursa gel dedi bana 36+5 im
Girlmama Hasret72 ben merdivende düştüm popomun üstüne 35+4 üm erken doğum riskimiz vardı zaten ebeler doktorumu aradı 1 saat gözetim altında kalsın dedi bekliyorum hala
Hasret72 Girlmama geçmiş olsun doktor sizi daha iyi yönlendirir burfski yorumlara bakıp strese girme. Bende ilk nst mi attım sancı hangisi bilmiodum sordum 80 lerde idi Bana herkes doğurıyorsun diye yorum yaptı. Doktora göründüm doktor herşey yolunda dedi. Buraya yorumlara baksak ohooo. O an çok strese girmiştim ben . Sana tavsiyem bakma doktorun diyeceğini bekle bursa daha çok strese girersin
keyfimin-kahyasi-misin Hasret72 Nst yorumlayin deniliyo … USG de durum ne bilemeeyiz Nst de sanciya gire bisey soruluyo soyluyoruz . Munecim değiliz ya Aman yanlış yorumayalim zamaninda sağlıkla gelsinler
Girlmama Hasret72 doktorum geldi evden baktı ultrasonda kanama alanı falan yok yarın 11 de randevumuz vardı zaten sabah görüşelim dedi
Girlmama keyfimin-kahyasi-misin doktorum geldi evden ultrasonda kanama alanı yok allahtan 24 saat önemli bizim için dedi zaten yarın kontrolümüz de vardı sabah da gidicez