gizzzy35 Bebininannesi 19 haftalık hamileyim maalesef bırakamadım ilk hamileliğimde de içtim iradem çok zayıf ne yazık ki bırakana bravo gerçekten ben sinir krizine giriyorum.
Oguzela 8 haftalık oldum içtim bir iki üç ama çok vicdan yapıyorm canım çok istiyo ama söz verdm içmicem artık yani inşallah içmem akşam çok arıyorum eşim izin vermiyor kesinlikle o yüzden artık içmicm
Bebininannesi Yani vicdan yapıyorum da ister istemez, çok yeni diye belki (linç yemeyeceksem) henüz tam annelik falan hissedemedim. Ondandır belki biraz daha ilerleyince, kalp atışını falan duyunca değişir bilemiyorum. Üzülmeyin anneler bugünleri de atlatıcaz 👏🏻