Esayyy977 en kısa zamanda sağlıkla olmuşsun inşallah Aralık ayında kimyasal yaşamışsın ondan nedeniyle olabilir rahim duvarın da incelme benimde geçen sene ocak sonunda olmuştu kimyasal aynı şekilde incelme oluştu sonrası mayıs ayında tekrar gebe kaldım